Acest website foloseste cookies. Continuarea pe acesta reprezinta acceptul dumneavoastra. Pentru mai multe detalii vedeti sectiunea Politica de confidentialitate
Acest website nu foloseste nici un sistem de tracking pentru a obtine statistici despre utilizatori anonimi

Livrare si plata

Termeni de livrare şi plată


1. PLATA CASH

 

          În cazul în care alegeţi să cumpăraţi direct din magazinele noastre. Dacă produsele se află la reducere se recomandă plata cash.

 

2. PLATA RAMBURS

 

Trimitem colete cu plata ramburs doar pentru produse cu valoarea cuprinsă între 100 - 5000 lei, iar pentru produse cu valori mai mici, respectiv mai mari, plata se va face cu Ordin de plată sau Virament bancar.

 

Plata se va face direct la curierul DRAGON STAR / DPD în momentul primirii produsului. Clientul va achita şi taxa de expediere pentru produsele la care nu se mentioneaza "Livrare Gratuita".

 

Pentru anumite produse se acceptă numai plata în avans prin virament bancar (ex. produse care se aduc pe baza de comandă.)

 

3.PLATA PRIN OP / depunere numerar direct in contul:

 

SC BELLA BIKE IMPEX SRL


Cont BT: RO68BTRL06701202L33432XX

Cont Alpha Bank: RO07BUCU1771215946388RON

                             RO21BUCU1771215947442EUR 

CUI: RO21571182

Registrul Comertului: J12/1775/2007


LIVRAREA PRODUSELOR

 

Pentru clienţii din Cluj-Napoca, plata şo ridicarea produselor se va face direct din magazinul de pe str Teodor Mihali nr. 50.

 

Pentru clienţii din alte localităţi decât Cluj-Napoca livrarea produselor se face doar prin serviciul de curier rapid. Comenzile peste 200 RON cu TVA care nu sunt incluse în ''Promoţii'' sau alte oferte cu reducere de preţ beneficiază de transport gratuit în localităţile cu acoperire a curierului DRAGON STAR / DPD.


Produsele aflate la promoţie nu beneficiază transport gratuit.

 

Preţul de transport pentru un colet este 25 RON cu TVA inclus în localităţile cu acoperire a curierului DRAGON STAR / DPD.

 

Pentru produsele fitness transportul se va comunica clientului telefonic sau prin e-mail în funcţie de produsele comandate.

 

La produsele cu specificatia "LIVRARE GRATUITA", costurile de livrare sunt acoperite de către noi. Această facilitate este valabilă doar în cazul localităţilor în care serviciile de curierat au puncte de lucru. Pentru localităţile în care curierul DRAGON STAR / DPD nu are punct de lucru costul transportului se va comunica către client telefonic sau prin e-mail.

 

În cazul produselor aflate la promoţie taxa de transport va fi achitată de către client, indiferent de valoarea comenzii.

 

Taxa de transport va fi afişată pe factură şi inclusă în suma de achitat curierului.


TERMEN DE LIVRARE

 

Pentru produsele existente în stoc, în cazul în care doriţi plata ramburs, livrarea comenzii se face imediat după ce vă confirmăm existenţa acestora pe stoc. În cazul în care alegeţi plata în cont, livrarea se face imediat după confirmarea plăţii produsului pe e-mail: comenzi@bellabike.ro.


Pentru produsele care nu există în stoc se va comunica clientului la cerere prin e-mail sau direct telefonic termenul de livrare.

 

S.C. BELLA BIKE IMPEX S.R.L. nu îşi asumă nicio răspundere contractuală faţă de client în urma lansării comenzii-


POLITICA DE RETUR

Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fara a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare a unui produs comandat sunt suportate de către client. Taxa de transport pentru returnarea unui colet este de 30 lei.

La orice achizitie prin magazinul online www.bellabike.ro, daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, il poti returna in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.


Produsele pot fi returnate numai pe baza completării online a documentului numit formularul de retur sau direct in magazinul BELLA BIKE Cluj din Cluj-Napoca, Str. Teodor Mihali nr. 50.


Inainte de completarea formularului si trimiterea produselor, te rugam sa citesti cu atentie conditiile POLITICII DE RETUR de mai jos.


  1. Politica de retur prezentată mai jos se referă exclusiv la produsele comandate online şi livrate prin curier. Nu pot fi returnate produsele achiziţionate direct din magazinul Bella Bike, acesta putând face cel mult obiectul garanţiei.

  2. Este recomandat ca produsele să fie returnate în ambalajul original. Acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost recepţionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezintă urme de utilizare, care nu au toate accesoriile şi etichetele intacte şi nici cele care nu sunt prezentate împreuna cu toate documentele care le-au însoţit: factura (se va prezenta în copie), chitanţa de la curier (se va prezenta în copie), certificat de garanţie, manual de utilizare (dacă există). 
  1. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, urme de folosire excesivă sau intervenţii neautorizate, astfel încât obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea iniţială prin reparare şi scăderea contravalorii.
  1. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă lovituri, ciobiri, zgârieturi sau alte deficienţe de natură externă nesemnalate ca fiind defecte estetice în primele 48 de ore de la recepţionarea produsului în scris împreună cu poze la adresa de email comenzi@bellabike.ro.
  1. Dreptul de retur se pierde şi dacă produsul a fost întreţinut defectuos sau au suferit intervenţia unor persoane neautorizate (spre exemplu alte ateliere de service) sau dacă produsul a fost folosit în alte scopuri decât cele pentru care a fost construit (de exemplu utilizarea în condiţii extreme, de concurs, etc). NU se primesc produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
  1. În cazul în care una sau mai multe componente ale produsului prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri sau alte deficienţe de natură externă, Bella Bike îşi rezervă dreptul în condiţiile legii de a accepta returul cu scăderea contravalorii respectivelor componente.
  1. Toate cheltuielile de transport vor fi suportate iniţial de către client, inclusiv în cazul neacceptarii returului sau a înlocuirii produsului. Dacă un client returneaza un produs după ce l-a achizitionat va trebui să plătească suma standard de transport de 25 lei.

  2. Daca returul îndeplineşte condiţiile, îţi vom returna banii în contul specificat de tine in formularul de retur, urmand ca acestia sa fie vizibili in contul tau in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani sau plata in rate intra in sarcina clientului si vor fi scazute din valoarea rambursului.
ATENTIE - Defectele produselor vor fi luate in considerare doar daca acestea vor fi anuntate in scris si cu imagini trimise pe adresa de email comenzi@bellabike.ro in termen de 48 de ore de la data receptionarii acestora.