Acest website foloseste cookies. Continuarea pe acesta reprezinta acceptul dumneavoastra. Pentru mai multe detalii vedeti sectiunea Politica de confidentialitate

Livrare si plata

Livrare si plata


1.Plata cash:  

 

          In cazul in care alegeti sa cumparati direct din magazinelenoastre. In cazul produselor care se afla la reducere se recomanda plata cash.

 

 2.Plata Ramburs:

 

Trimitem colete cu plataramburs doar pentru produse cu valoarea cuprinsa intre 100 - 5000 lei. Pentruproduse cu valori mai mici, respectiv mai mari plata se va face cu Ordin deplata sau virament bancar.

 

Plata se face la curierulUrgent-Cargus in momentul primirii produsului, clientul va achita si taxa deexpediere pentru produsele la care in specificatii nu se mentioneaza"Livrare Gratuita".

 

Pentru anumite produse seaccepta numai plata in avans prin virament bancar, (ex. produse care se aduc pebaza de comanda...)

 

 3.Plata prin OP / depunere numerar direct in contul:

 

SC BELLA BIKE IMPEX SRL

Cont BT Cluj:RO68BTRL06701202L33432XX

CUI: RO21571182

Registrul Comertului: J12/1775/2007


Livrarea produselor

 

Pentru clientii dinCluj-Napoca, plata si ridicarea produselor se face direct din magazin de pestr. Teodor Mihali nr. 50

 

Pentru clientii din altelocalitati decat Cluj-Napoca livrarea produselor se face doar prin serviciul decurier rapid. Comenzile peste 200 RON cu TVA care nu se afla in categoria,''Promotii'' sau alte oferte cu reducere de pret beneficiaza de transportgratuit in localitatile cu acoperire a curierului Urgent-Cargus.

 

Produsele aflate indiferite promotii nu se totalizeaza la transport gratuit.

 

Pretul pentru un coleteste 25 RON cu TVA inclus in localitatile cu acoperire a curieruluiUrgent-Cargus.

 

Pentru produsele fitnesstransportul se va comunica clientului telefonic sau prin e-mail in functie deprodusele comandate.

 

La produsele cuspecificatia "LIVRARE GRATUITA",costurile de livrare sunt acoperite de catre noi. Aceasta facilitate estevalabila doar in cazul localitatilor in care serviciile de curierat au punctede lucru. Pentru localitatile in care DPD Curier nuare punct de lucru costul transportului se va comunica catre client telefonicsau prin e-mail.

 

In cazul produselor aflatela promotie taxa de transport va fi achitata de catre client, indiferent devaloarea comenzii.

 

Taxa de transport va fiafisata pe factura si inclusa in suma de achitat curierului.


 

Termen de livrare

 

Pentru produsele existentein stoc, in cazul in care doriti plata ramburs, livrarea comenzii se faceimediat dupa ce va confirmam existenta acestora in stoc. In cazul in carealegeti plata in cont, livrarea se face imediat dupa confirmarea platiiprodusului pe e-mail: comenzi@bellabike.ro.

 

Pentru produsele care nuexista in stoc, vi se va comunica la cerere prin e-mail termenul de livrare.

 

S.C. BELLA BIKE IMPEXS.R.L. nu isi asuma nici o raspundere contractula fata de client in urmalansarii comenzii,

POLITICA DE RETUR

Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator".


La orice achizitie prin magazinul online www.bellabike.ro, daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, il poti returna in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.


Produsele pot fi returnate numai pe baza completarii online a documentului numit formularul de retur sau direct in magazinul BELLA BIKE Cluj din Cluj-Napoca, Str. Teodor Mihali nr. 50.

Inainte de completarea formularului si trimiterea produselor, te rugam sa citesti cu atentie conditiile POLITICII DE RETUR de mai jos.


  1. Politica de retur prezentata mai jos se refera exclusiv la produsele comandate online si livrate prin curier. Nu pot fi returnate produsele achizitionate direct din magazinul Bella Bike, acesta putand face cel mult obiectul garantiei.

  2. Este recomandat ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezinta urme de utilizare, care nu au toate accesoriile si etichetele intacte si nici cele care nu sunt prezentate impreuna cu toate documentele care le-au insotit: factura (se va prezenta in copie), chitanta de la curier (se va prezenta in copie), certificat de garantie, manual de utilizare (daca exista). 
  1. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si scaderea contravalorii.
  1. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta lovituri, ciobiri, zgarieturi sau alte deficiente de natura externa nesemnalate ca fiind defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului in scris impreuna cu poze la adresa de email comenzi@bellabike.ro.
  1. Dreptul de retur se pierde si daca produsul a fost intretinut defectuos sau au suferit interventia unor persoane neautorizate (spre exemplu alte ateliere de service) sau daca produsul a fost folosit in alte scopuri decat cele pentru care a fost construit (de exemplu utilizarea in conditii extreme, de concurs, etc). NU se primesc produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
  1. In cazul in care una sau mai multe componente ale produsului prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau alte deficiente de natura externa, Bella Bike isi rezerva dreptul in conditiile legii de a accepta returul cu scaderea contravalorii respectivelor componente.
  1. Toate cheltuielile de transport vor fi suportate initial de catre client, inclusiv in cazul neacceptarii returului sau a inlocuirii produsului. Daca un client returneaza un produs dupa ce l-a achizitionat va trebui sa plateasca suma standard de transport de 25 lei. 

  2. Daca returul indeplineste conditiile, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur, urmand ca acestia sa fie vizibili in contul tau in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani sau plata in rate intra in sarcina clientului si vor fi scazute din valoarea rambursului.
ATENTIE - Defectele produselor vor fi luate in considerare doar daca acestea vor fi anuntate in scris si cu imagini trimise pe adresa de email comenzi@bellabike.ro in termen de 48 de ore de la data receptionarii acestora.