Livrare & plata & retur

Bella Bike este denumirea comercială a SC BELLA BIKE IMPEX SRL, persoană juridică cu sediul în Cluj-Napoca, str. Teodor Mihali nr. 50, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul nr.  J12/1775/2007, RO21571182, fiind operatorul datelor tale și care îți furnizează prin intermediul bellabike.ro produse din categoriile: biciclete, piese pentru biciclete, accesorii pentru biciclete, echipamente pentru cicliști, fitness și transport alternativ. 

Astfel, suntem aici pentru a te informa despre modul în care efectuăm Livrarea, plata și returul privind comenzile plasate prin intermediul bellabike.ro. Prin conținutul acestei pagini, ne dorim să te informăm într-un mod cât mai clar și transparent despre condițiile noastre și care sunt termenii în care ne dorim să colaborăm cu clienții noștri. 

Relația cu clientul este vitală pentru noi, așa ne dorim să știi că suntem aici pentru a te ajuta cu orice nelămurire ai. Luăm în serios fiecare precizare, așa că dacă îți dorești să ne contactezi, o poți face astfel:

Adresă: Cluj-Napoca, str. Teodor Mihali nr. 50

Nr. telefon: 0745 481 040 sau 0723 547 988

E-mail: info@bellabike.ro

1. Livrarea

1.1. Care sunt metodele de livrare?

Comenzile plasate prin intermediu site-ului www.bellabike.ro pot fi livrate astfel:

  • ridicare pesonală din magazinul de pe str Teodor Mihali nr. 50
  • livrare prin curier rapid (Dragon Star / DPD)

1.2. Care este termenul de livrare?

Pentru produsele existente în stoc:

  • în cazul în care alegeți plata ramburs, procesul de livrare va începe imediat după confirmarea comenzii
  • în cazul în care alegeţi plata în cont, procesul de livrare va începe imediat după confirmarea plăţii pe e-mail: comenzi@bellabike.ro

Pentru produsele care nu există în stoc, vi se va comunica prin e-mail sau telefonic termenul de livrare.

E bine să știi că în perioada Black Friday sau de sărbători, termenul de livrare al comenzilor poate fi decalat și mai îndelungat față de cel de 24-72 de ore, însă acesta nu va depăși termenul legal de livrare, de pana la 30 zile de la data Confirmarii Comenzii. 

Livrarea se efectuează în 24-72 din momentul recepționării comenzii de către firma de curierat.

1.3. Care sunt taxele de livrare?

Pentru produsele care vor fi ridicate personal de la sediul magazinului, nu se percepe nici un fel de taxă, așadar această metodă este Gratuită. 

Pentru comenzile ce depășesc valoarea de 200 RON (care nu sunt incluse în promoții sau care nu sunt la reducere) beneficiază de transport gratuit în raza de acoperire a Dragon Star sau DPD.

Valoarea standard a transportului este de 19 RON, însă costul de livrare poate să difere pentru localitățile care nu sunt incluse în raza de acoperire a curierilor.

Pentru produsele din categoria Fitness, în funcţie de produsele comandate, costul transportului se va comunica telefonic sau prin e-mail.

Pentru produsele cu specificatia „LIVRARE GRATUITA”, costul de livrare este acoperit de către noi. Această facilitate este valabilă doar în cazul localităţilor în care serviciile de curierat au puncte de lucru. Pentru localităţile în care curierul DRAGON STAR / DPD nu are punct de lucru, costul transportului se va comunica telefonic sau prin e-mail.

Taxa de transport include TVA și va fi afişată pe factură. Aceasta este inclusă în suma care va trebui achitată curierului.

Livrarea se efectuează prin rețeaua de curierat DRAGON STAR CURIER sau DPD CURIER, iar stabilirea curierului care va recepționa comanda plasată se va face de către Bella Bike.

2. Plata

2.1. Care sunt metodele de plată?

Pentru a-ți spori confortul și eficiența, bellabike.ro îți pune la dispoziție o varietate de metode de plată. Astfel poți plăti comanda așa cum îți este mai confortabil, în deplină siguranță. Ținem să menționăm că www.bellabike.ro nu deține și nu stochează sub nici o formă datele cardului tău bancar în momentul unei plăți online. Ai opțiunea de a alege una dintre modurile de plată enumerate mai jos:

  • Plata cash – Plata în numerar

În cazul în care faci o achiziție direct din magazinul nostru de pe str Teodor Mihali nr. 50, ai opțiunea de a efectua plata în numerar.

  • Plata ramburs

Livrăm colete cu plata ramburs doar pentru produse cu valoarea cuprinsă între 100 – 5000 lei, iar pentru comenzile cu valore mai mică, respectiv mai mare, se va face plata cu cardul.

Plata se va face direct la curierul Dragon Star / DPD în momentul livrării comenzii. Clientul va achita şi taxa de expediere pentru produsele la care nu se mentioneaza „Livrare Gratuita”.

Pentru anumite produse se acceptă numai plata în avans prin virament bancar (ex. produse care se aduc pe baza de comandă).

  • Plata prin OP / depunere numerar direct in cont

Plata prin ordin de plată se poate efectua în unul dintre conturile firmei menționate mai jos:

Beneficiar: SC BELLA BIKE IMPEX SRL

Cont IBAN BT: RO68BTRL06701202L33432XX

Cont LEI IBAN Raiffeisen Bank: RO14RZBR0000060020979301

Cont EUR IBAN Raiffeisen Bank: RO84RZBR0000060020979302EUR

CUI: RO21571182

Registrul Comertului: J12/1775/2007

  • Plata online cu cardul prin mobilepay

www.bellabike.ro folosește sistemul de plată 3D-Secure pentru efectuarea plăților online cu cardul. Acesta este un sistem antifraudă dezvoltat de Visa și MasterCard. Folosirea acestui sistem permite creșterea securității tranzacțiilor online, prin solicitarea unei parole la fiecare plată online. În caz de pierdere sau furt, cardul înrolat la 3D Secure, nu poate fi folosit de terțe persoane pentru cumpărături online. 

Deținătorul cardului se poate orienta pentru cumpărături numai către site-urile care afișează logo-urile Verified by Visa sau Mastercard SecureCode. În aceste magazine virtuale, user-ul este solicitat să se autentifice la fiecare tranzacție, păstrând astfel controlul asupra cumpărăturilor online.

  • Plata online cu cardul prin Raiffeisen Bank / Plationline.ro

Magazinul online www.bellabike.ro folosește pentru tranzacțiile online serviciile Raiffeisen Bank/Plationline.ro. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în deplină siguranţă. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro). 

Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacţiilor online care oferă confidenţialitate, siguranţă şi simplitate, în achiziţia produselor şi serviciilor în mediul online. Procesarea datelor cardului se face în mod exclusiv prin intermediul băncii. Magazinul nostru nu solicită şi nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

  • Plata în rate cu card de cumpărături Raiffeisen

Plata prin Cardul de cumpărături Raiffeisen Bank se poate efectua printr-un număr ales de tine de rate fără dobândă.

Cum funcționează “Rate fără dobândă”? 

1. Alegi ca modalitate de plată „plata în rate fără dobândă prin cardul de cumpărături Raiffeisen” iar mai apoi selectezi numărul de rate dorit – x, y, z rate

2. Efectuezi plata propriu-zisă

3. Urmăreşti în raportul lunar de activitate datele referitoare la rata egală fără dobândă şi la rambursare

4. Rambursezi rata lunară până la data scadenţei, pentru a beneficia de dobânda 0%.

Pentru mai multe detalii, intră aici și citește mai multe informații despre termenii și condițiile celor de la Raiffeisen Bank, precum și beneficiile de care ai parte făcând achiziții prin Cardul de cumpărături Raiffeisen Bank.

3. Politica de retur

Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fara a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Taxele de retur a unui colet sunt suportate de către client. Aceste cheltuieli reprezintă costul de curierat și variază în funcție de mărimea comenzii și locația clientului.

Produsele achiziționate prin www.bellabike.ro se pot returna în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care au fost livrate de către curier. Nu este nevoie de specificarea unui motiv anume, este de-ajuns să nu fii mulțumit 100% de comanda pe care ai primit-o.

Produsele pot fi returnate numaidicare pesonală din magazinul de pe str Teodor Mihali nr. 50i pe baza completării online a documentului numit Formularul de retur pe care-l găsești aici sau direct in magazinul Bella Bike din Cluj-Napoca, Str. Teodor Mihali nr. 50. Politica de retur prezentată mai jos se referă exclusiv la produsele comandate online şi livrate prin curier. Nu pot fi returnate produsele achiziţionate direct din magazinul Bella Bike, acesta putând face cel mult obiectul garanţiei.

Pentru a putea fi posibil returul, e nevoie să respecți politicile de retur, așa că înainte de a ne contacta, asigură-te că toate punctele sunt îndeplinite pentru a fi eficienți și pentru a te putea ajuta cât mai repede în rezolvarea problemei tale.

 Este recomandat ca produsele să fie returnate în ambalajul original. Acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost recepţionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezintă urme de utilizare, care nu au toate accesoriile şi etichetele intacte şi nici cele care nu sunt prezentate împreuna cu toate documentele care le-au însoţit: factura (se va prezenta în copie), chitanţa de la curier (se va prezenta în copie), certificat de garanţie, manual de utilizare (dacă există). 

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, urme de folosire excesivă sau intervenţii neautorizate, astfel încât obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea iniţială prin reparare şi scăderea contravalorii.

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă lovituri, ciobiri, zgârieturi sau alte deficienţe de natură externă nesemnalate ca fiind defecte estetice în primele 48 de ore de la recepţionarea produsului în scris împreună cu poze la adresa de email comenzi@bellabike.ro.

Dreptul de retur se pierde dacă produsul a fost întreţinut defectuos, a suferit intervenţia unor persoane neautorizate sau dacă produsul a fost folosit în alte scopuri decât cele pentru care a fost construit (de exemplu utilizarea în condiţii extreme, de concurs, etc).

În cazul în care una sau mai multe componente ale produsului prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri sau alte deficienţe de natură externă, Bella Bike îşi rezervă dreptul în condiţiile legii de a accepta returul cu scăderea contravalorii respectivelor componente.

Dacă returul corespunde condiţiior noastre, Bella Bike va returna banii în contul specificat de către client în formularul de retur, urmand ca aceștia să fie vizibili în cont în maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani sau plata în rate intră în sarcina clientului și vor fi scăzute din valoarea rambursului.

Pentru orice problema întâmpinată, nu ezita să ne contactezi prin email la info@bellabike.ro sau telefonic la 0745 481 040; 0723 547 988.