Profilul discret o recomandă a fi bună la toate. Aderenţă si direcţie bună. Modelul VFA al crampoanelor laterale asigură si în viraje controlul necesar. Tubeless ready, suprafaţă de rulare Dual compound (componenţa mai moale a părţilor laterale conferă aderenţă mai ridicată, partea de mijloc este alcătuită dintr-un amestec mai tare pentru a asigura o înaintare mai u?oară), 120 TPI (WCS).
26×2,1 – 540 g
27,5×2,1 – 533 g
29×2,1 – 554 g
VFA™: stiinta din spatele controlului
Profilul unei anvelope este cu mult mai mult decât suma crampoanelor asezate aleatoriu pe suprafata de rulare. În cursul proiectării, cu ajutorul procesului VFA (Vector Force Analysis), inginerii de la Ritchey, analizează în amănunt fortele ce apar în momentele de schimbare a direcţiei, frânare sau accelerare. Desigur, aceste forţe depind de presiunea din anvelope, de greutatea ciclistului, de teren, de unghiul de contact si de încă multe alte variabile pe care trebuie să le identificăm pentru a găsi profilul ideal al anvelopei.